pl
home

Narzędzia nowoczesnego marketingowca


15-16 listopada w Poznaniu we Sali Ziemi spotkają się menedżerowie, marketerzy i specjaliści ds. reklamy i marketingu firm z rozmaitych branż oraz przedstawiciele agencji reklamowych, domów mediowych oraz pracowni reklamy. Nie zabraknie również grafików, programistów, ludzi słowa, organizatorów imprez itp. Przyciągnie ich Konferencja Golden Marketing Conference oraz wystawa Golden Marketing Expo w foyer pawilonu 15.

 

Kim jest współczesny marketer?

 

To osoba, która stale chce poszerzać wiedzę i kompetencje. To osoba, która ma wpływ na postrzeganie wizerunku firmy, na sprzedaż. Dlatego ciągle szuka narzędzi, by firma lub marka utrzymywała wypracowaną pozycję wśród konkurencji i pięła się jeszcze wyżej. Marketing XXI wieku oferuje szeroki wachlarz narzędzi. Należą do nich tradycyjne przedmioty jak koszulki, słodycze, długopisy, czy wykorzystujące technologie, np. druku cyfrowego, druku 3D czy video360.

 

Coraz większą rolę w zawodowym życiu marketingowca odgrywają aplikacje, systemy CMS, programy informatyczne analizujące dane, które podkręcają e-commerce. Podczas Golden Marketing Expo zobaczymy przegląd narzędzi nowoczesnego marketera, który uzupełni dawkę wiedzy przekazywaną podczas wspomnianej konferencji.

 

 

Udział w targach daje możliwość:


• zaprezentowania swojej oferty wśród przedstawicieli branży reklamy,

• promowania wizerunku firmy,

• umocnienia dobrej marki produktów,

• zweryfikowania swojej oferty pod względem konkurencyjności i innowacyjności,

• nawiązanie cennych kontaktów biznesowych.

 

 

Dla kogo są Targi Golden Marketing EXPO?


• przedstawicieli producentów maszyn i materiałów do produkcji reklam,

• producentów i sprzedawców materiałów reklamowych,

• dostawców usług reklamowych,

• agencji reklamowych i pracowni kreatywnych,

• drukarzy wielkiego i małego formatu,

• marketerów, specjalistów ds. reklamy i promocji,

• praktyków i znawców świata mediów.